Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Kérdései vannak? Összeszedtük a válaszokat a leggyakrabban felmerülő kérdésekre.

 

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

 

1. Hogyan tudom használni a kuponomat

          Inditsa el a fizetési folyamatot, vagy a jobb felső sarokban kattintson a kosár ikonra.

          kattintson a "Tovább a pénztárba" gombra.

          Itt tudja beírni a kuponkódot. Amennyiben a kuponkódot nem sikerül megjegyeznie, úgy kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a

          uzlet@csavardiszkont.hu  email cimen

 

2. Hogyan kapok garanciát?

Kéziszerszámaink nagy része cseregaranciás, a csere indokolt esetben tanácsadónknál vagy a webáruházban kezdeményezhető. A Milwaukee és AEG szerszámgépek garanciája a márkaszervizben, a YATO gépeké szintén cseregaranciával érvényesíthető.

3. Mikor érkezik meg a rendelésem?

A készletünkön megtalálható, 13 óráig megrendelt cikkeket a következő munkanapon kézbesítjük, a további árucikkek a beérkezést követő napon, túlnyomórészt 2-3 munkanapon belül szállíthatók.

4. Hogyan követhetem a rendelésem sorsát?

A rendelés állásáról ill. állapot változásáról (visszaigazolás, számla) vevőinket e-mailben és SMS-ben értesítjük. Amint a futárszolgálat feldolgozza az általunk feladott csomagot, küld a regisztráció során megadott e-mail címre egy értesítést.

5. Hogyan mondhatom le  a megrendelt tételeket?

A folyamatosan készleten tartott árucikkek rendelése a feladásig lemondható, ilyen esetben keresse vevőszolgálatunkat. Az eseti igényként rendelt áru rendelése csak minőségi okból vagy késedelmes szállítás esetén mondható le.

6. Hogyan reklamálhatok a megkapott termékek minőségével kapcsolatban?

Minőségi kifogás esetén kérjük keresse tanácsadónkat. Indokolt minőségi probléma esetén a terméket futárunk visszaszállítja, és egyidejűleg csereterméket küldünk ki.

7. Mi a teendő, ha nem érkezik meg a rendelt áru?

Ha rendelését nem kapja meg, kérjük keresse tanácsadónkat vagy vevőszolgálatunkat.

8. Rendelhetek-e más címre?

A rendelés a webáruházban rendeléskor megadott bármely magyarországi címre történhet.

 

9. Átvehető-e személyesen a megrendelt áru?

Iden, a rendelt áru telephelyünkön (Berettyóújfalu Puskin u.78) személyessen is átvehető

10. Rendelhető-e áru külföldről?

Külföldről történő rendelés esetén kérjük keresse vevőszolgálatunkat.

 

RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

 

11. Hogy tudom módosítani a webáruházban leadott rendelésemet?

Utólagos módosításra nincs lehetőség rendelésen belül. Célszerű új rendelést leadni a helyes adatokkal, majd a régi rendelést töröltetni ügyfélszolgálatunkkal.

12. Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt a regisztrációról/rendelésemről, mi a teendő?

Ennek több oka is lehet: előfordulhat, hogy elektronikus postaládája megtelt. Ekkor javasoljuk, hogy ellenőrizze postafiókját, és törölje a felesleges leveleket, mivel nem tud leveleket fogadni, amíg a postafiókja tele van.

Egy másik ok lehet, hogy levelünket ún. spam-ként (kéretlen levélként) kezeli az Ön levelező programja, ezért a „Levélszemét” mappába helyezi automatikusan. Ilyenkor javasoljuk, hogy keresse levelünket a „Levélszemét” mappában.

A regisztráció/rendelés véglegesítésénél el kell fogadni az Általános szerződési feltételeinket és az Adatvédelmi nyilatkozatot, ellenkező esetben nem jön létre a regisztráció/megrendelés, így a visszaigazoló e-mail sem fog megérkezni a megadott e-mail címre.

A visszaigazoló e-mail kiküldése pár percet vesz igénybe miután a regisztráció/rendelés leadásra került. Amennyiben hosszabb idő elteltével sem érkezik meg, az ügyfélszolgálattal szükséges felvenni a kapcsolatot.

Hosszabb távra javasoljuk, hogy válaszüzeneteink feladóját mentse el címjegyzékében, így kivédheti azt, hogy levelezőprogramja spamként kezelje a tőlünk érkező üzeneteket.

13. Hol értesülhetek a legújabb akciókról?

A webáruházunk honlapján "„Akciók” menüpontban tud aktuális akcióinkról tájékozódni, ill a https://akcio.csavardiszkont.hu/csavar oldalunkon mindig az aktuális akcióink vannak
Hírlevelünkre is feliratkozhat, így időben értesülhet webáruházunk ajánlatairól, akcióiról.

14. Mikor érkezik meg a rendelésem?

A készletünkön megtalálható, 13 óráig megrendelt cikkeket a következő munkanapon kézbesítjük, a további árucikkek a beérkezést követő napon, túlnyomórészt 2-3 munkanapon belül szállíthatók.

 

FIZETÉSSEL, SZÁMLÁZÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

15. Mikor kapom meg a számlát a rendelésemről?

Számlánkat nyomtatott formátumban az áruk feladásával egyidejűleg küldjük meg emailben. Vevőink kérésére a hiányzó számlát vevőszolgálatunk bármikor pótolja.

16. Rosszul adtam meg a számlázási adatokat, kérhetek új számlát?

Amennyiben rendszerhiba, gépelési hiba okozta a hibás számla kiállítását, úgy ki tudjuk állítani az újat a helyes adatokkal. További információkért ügyfélszolgálatunkkal szükséges felvenni a kapcsolatot. Amennyiben telephelyi vásárlás volt, kérjük, keresse fel a telephelyünket!

17. Milyen fizetési módok érhetők el webáruházunkban?

Webáruházunkban a következő fizetési módok közül lehet választani:

  • Utánvétel: Az áru ellenértéke a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is fizethető átvételkor a helyszínen.
  • Bankártyás fizetés. Megrendeléskor kell rendeznie az áru értékét bankártyával.
  • Banki átutalás. Banki átutalásra Szállítói szerződés megkötése után van lehetőség. A Szállítói szerződés megkötése érdekében forduljon értékesítési tanácsadónkhoz vagy vevőszolgálatunkhoz.
  • Fizetés telephelyünkön, személyes átvételkor készpénzben ill. bankártyával (csak személyes átvétel választása esetén).

18. Fizetési módot szeretnék változtatni a már leadott megrendelésemben, mi a teendő?

Utólag nincs lehetőség a fizetési mód változtatására. Ebben az esetben célszerű új rendelést leadni a helyes adatokkal, és a régi törlését kérni ügyfélszolgálatunktól.

19. Utalással szeretném rendezni az összeget, de szükségem van előlegbekérőre (előleg, proforma számla), hol tudok igényelni?

Ha előre utalással kíván fizetni, ez a készpénzes fizetéssel egyenértékű, azaz további fizetési kedvezménnyel jár. Ha az utaláshoz díjbekérőre van szüksége, forduljon vevőszolgálatunkhoz, illetve jelezheti a megrendelésekkor a megjegyzés-nél is.

Kérjük, hogy a rendelés leadásakor a fizetési módként a banki utalást válassza ki, majd a rendelési szám birtokában ügyfélszolgálatunkkal vegye fel a kapcsolatot. 

20. Milyen feltételek mellett kapom meg a terméket banki utalás esetén?

Szállítási szerződés nélkül rendelő partnereinknek csak számlájuk kifizetése után adjuk fel a megrendelt árut. Szállítási szerződés esetén a rendelést az ott szereplő fizetési feltétel mellett küldjük el.