Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Kérdései vannak? Összeszedtük a válaszokat a leggyakrabban felmerülő kérdésekre.

 

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

1. Hogyan tudom használni a kuponomat

         Kuponokról részletes tájékoztatást az alábbi linkre kattintva tud kapni:

  Kuponok

2. Hogyan kapok garanciát?

A kéziszerszámaink nagy részére kiterjedő cseregarancia lehetőséget biztosítunk. Amennyiben a termék hibás vagy nem felel meg a várakozásoknak, cseréjét ügyfélszolgálatunknál kezdeményezheti. A szerszámgépekre vonatkozó garancia javítást a hivatalos márkaszervizekben végezhető, ahol szintén cseregaranciát kínálunk. Ez lehetővé teszi, hogy meghibásodás esetén gyorsan és egyszerűen juthasson hibátlan eszközhöz. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a részletekért és a garanciális feltételekért.

3. Mikor érkezik meg a rendelésem?

A készletünkön megtalálható, 13 óráig megrendelt cikkeket legkésőbb a következő munkanapon feladjuk, a további árucikkek a beérkezést követő napon, túlnyomórészt 2-3 munkanapon belül szállíthatók.. Felhívjuk figyelmét, hogy előfordulhatnak eltérések a webáruházban megjelenített készletadatokban. Ha kérdése van, vagy pontosítani szeretne valamit, hívja ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 8 és 17 óra között a 0630 981 5055-ös telefonszámon.

4. Hogyan követhetem a rendelésem sorsát?

A rendelés állapotáról és minden egyes állapot változásról – beleértve a visszaigazolást és a számlázást – e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat. Amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak és azok feldolgozzák, egy automatikus értesítőt küldenek a regisztráció során megadott e-mail címre. Ez az értesítés tartalmazza a szükséges információkat a csomag aktuális helyzetéről, segítve Önt abban, hogy nyomon kövesse a szállítás állapotát a kezdetétől a végéig.

5. Hogyan és meddig mondhatom le  a megrendelt tételeket?

Rendelését a csomag feladásáig díjmentesen lemondhatja. Ügyfélszolgálati munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére, hogy segítsenek a rendelés törlésében és minden szükséges információt megadjanak a folyamatról. Ezt megteheti telefonon vagy e-mailben is. A rendelését addig a pontig mondhatja le ameddig nem kapja meg a következő állapot váltó emailt "Számlázható/szállításra kész. Miután ezt az emailt kiküldtuk, a rendelés nem mondható le. 

6. Hogyan reklamálhatok a megkapott termékek minőségével kapcsolatban?

Amennyiben minőségi kifogása merül fel a termékkel kapcsolatban, kérjük, haladéktalanul lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Indokolt minőségi probléma esetén termékünket futárunk visszaszállítja, és egyidejűleg küldünk Önnek egy csereterméket. A csere folyamatát gyorsan és egyszerűen kezeljük, hogy minél kevesebb kellemetlenséget okozzunk. ügyfélszolgálatunk elérhető a megadott telefonszámon és e-mail címen, készen állva, hogy segítsen minden szükséges lépésben és tájékoztatást nyújtson a további teendőkről.

7. Mi a teendő, ha nem érkezik meg a rendelt áru?

Amennyiben rendelése nem érkezik meg, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni tanácsadónkkal vagy vevőszolgálatunkkal. Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére, hogy segítsen azonosítani a szállítás állapotát és megoldani az esetleges problémákat. Elérhetőségeinken – telefonon vagy e-mailben – gyors és hatékony segítséget nyújtunk, hogy rendelése minél előbb megérkezhessen Önhöz. A kapcsolattartási adatokat megtalálja ide kattintva

8. Rendelhetek-e más címre?

A webáruházunkban leadott rendeléseket Magyarország bármely pontjára kiszállítjuk. A rendelés során megadott cím lehet lakcím, munkahelyi cím vagy akár egy másik, Ön által választott helyszín is, ahol kényelmesen átveheti a csomagját. Célunk, hogy a vásárlási folyamat gördülékeny és kényelmes legyen Ön számára, ezért maximálisan rugalmasak vagyunk a szállítási címek tekintetében. Kérjük, győződjön meg arról, hogy a megadott szállítási adatok pontosak és teljesek, hogy a csomag zökkenőmentesen érkezhessen meg Önhöz.

9. Átvehető-e személyesen a megrendelt áru?

Igen, a megrendelt árukat személyesen is átveheti telephelyünkön, Berettyóújfaluban, a Puskin utca 78. szám alatt. Ez a lehetőség kiváló választás azok számára, akik szeretnék elkerülni a szállítási költségeket, vagy gyorsabban szeretnének hozzájutni a termékekhez. A személyes átvétel előtt kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy megerősítse a rendelés állapotát és az átvétel pontos időpontját.

10. Rendelhető-e áru külföldről?

Külföldről történő rendelés esetén kérjük keresse vevőszolgálatunkat.

 

RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

11. Hogy tudom módosítani a webáruházban leadott rendelésemet?

           Sajnos a weboldalunkon keresztül történő közvetlen módosítás jelenleg nem lehetséges, ezért kérjük, hogy a módosítás részleteit az alábbi lépések szerint juttassa el hozzánk:

  •  Email Küldése: Kérjük, hogy írjon nekünk egy e-mailt a [uzlet@csavardiszkont.hu] címre. Fontos, hogy az e-mail tárgyában tüntesse fel a rendelésszámot, hogy gyorsan azonosíthassuk a rendelését.
  •  Rendelés Részletei: Az e-mailben pontosan írja le, milyen módosítást szeretne végrehajtani. Például: termék cseréje, szállítási cím módosítása, vagy a rendelés mennyiségének változtatása.
  •  Visszaigazolás Várakozása: Miután megkaptuk az e-mailt, feldolgozzuk kérését, és egy visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk Önt a módosítás sikerességéről és a további lépésekről.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendelés módosítása csak bizonyos fázisig lehetséges. Amennyiben a rendelés már a szállítási folyamat részévé vált, (kiment az állapotváltó email: "Számlázható/szállításra kész") ebben az esetben korlátozottak lehetnek a módosítási lehetőségeink.

 

12. Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt a regisztrációról/rendelésemről, mi a teendő?

Ennek több oka is lehet: előfordulhat, hogy elektronikus postaládája megtelt. Ekkor javasoljuk, hogy ellenőrizze postafiókját, és törölje a felesleges leveleket, mivel nem tud leveleket fogadni, amíg a postafiókja tele van.

Egy másik ok lehet, hogy levelünket ún. spam-ként (kéretlen levélként) kezeli az Ön levelező programja, ezért a „Levélszemét” mappába helyezi automatikusan. Ilyenkor javasoljuk, hogy keresse levelünket a „Levélszemét” mappában.

A regisztráció/rendelés véglegesítésénél el kell fogadni az Általános szerződési feltételeinket és az Adatvédelmi nyilatkozatot, ellenkező esetben nem jön létre a regisztráció/megrendelés, így a visszaigazoló e-mail sem fog megérkezni a megadott e-mail címre.

A visszaigazoló e-mail kiküldése pár percet vesz igénybe miután a regisztráció/rendelés leadásra került. Amennyiben hosszabb idő elteltével sem érkezik meg, az ügyfélszolgálattal szükséges felvenni a kapcsolatot

Hosszabb távra javasoljuk, hogy válaszüzeneteink feladóját mentse el címjegyzékében, így kivédheti azt, hogy levelezőprogramja spamként kezelje a tőlünk érkező üzeneteket.

13. Hol értesülhetek a legújabb akciókról?

A webáruházunk honlapján található Akciós termékek menüpont alatt tekintheti meg aktuális akcióinkat. Itt folyamatosan frissülő ajánlatainkkal találkozhat, amelyek segítségével kedvezőbb áron juthat hozzá kiváló minőségű termékeinkhez. Emellett javasoljuk, hogy iratkozzon fel hírlevelünkre is, ahol rendszeresen tájékoztatjuk Önt a legújabb termékekről, különleges ajánlatokról és exkluzív kedvezményekről. A hírlevélre való feliratkozás egyszerű és gyors, ezzel biztosíthatja, hogy mindig naprakész maradjon és elsőként értesülhessen webáruházunk legfrissebb híreiről.

 

 

FIZETÉSSEL, SZÁMLÁZÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

15. Mikor kapom meg a számlát a rendelésemről?

Számlánkat elektronikus formátumban az áruk feladásával egyidejűleg küldjük meg emailben. Számláink aláírás és pecsét nélkül hitelesek. Vevőink kérésére a hiányzó számlát vevőszolgálatunk bármikor tudja pótolni.

16. Rosszul adtam meg a számlázási adatokat, kérhetek új számlát?

Amennyiben rendszerhiba, gépelési hiba okozta a hibás számla kiállítását, úgy ki tudjuk állítani az újat a helyes adatokkal. További információkért ügyfélszolgálatunkkal szükséges felvenni a kapcsolatot

17. Milyen fizetési módok érhetők el webáruházunkban?

Webáruházunkban a következő fizetési módok közül lehet választani:

  • Utánvétel: Az áru ellenértéke a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is fizethető átvételkor a helyszínen.
  • Bankártyás fizetés. Megrendeléskor kell rendeznie az áru értékét bankártyával.
  • Banki átutalás. Banki átutalásra Szállítói szerződés megkötése után van lehetőség. A Szállítói szerződés megkötése érdekében forduljon értékesítési tanácsadónkhoz vagy vevőszolgálatunkhoz.
  • Fizetés telephelyünkön, személyes átvételkor készpénzben ill. bankártyával (csak személyes átvétel választása esetén).

18. Fizetési módot szeretnék változtatni a már leadott megrendelésemben, mi a teendő?

Utólag nincs lehetőség a fizetési mód változtatására. Ebben az esetben célszerű új rendelést leadni a helyes adatokkal, és a régi törlését kérni ügyfélszolgálatunktól.

19. Utalással szeretném rendezni az összeget, de szükségem van előlegbekérőre (előleg, proforma számla), hol tudok igényelni?

Ha az előre utalásos fizetési módot választja, rendelés végeztével pár percen belül automatikussan küldünk egy díjbekérőt. Az utalás közlemény rovatába a díjbekérő sorszámát, vagy a rendelési számát írja be.

20. Milyen feltételek mellett kapom meg a terméket utólagos banki utalás esetén?

Szállítási szerződés nélkül rendelő partnereinknek csak számlájuk kifizetése után adjuk fel a megrendelt árut. Szállítási szerződés esetén a rendelést az ott szereplő fizetési feltétel mellett küldjük el.